Activitati derulate in cadrul proiectuli

Scurta descriere a activitatilor care se desfasoara in cadrul proiectului " Infiintarea centrului educational comunitar pentru romi din comuna Luna, judet Cluj" PEL 104 si stadiul lucrarilor la renovarea constructiei centrului.
 

 

Activitatile zilnice care se desfasoara in cadrul proiectului sunt activitati de tip "scoala dupa scoala" unde orarul se desfasoara dupa programul stabilit de catre instructorii educatori si cuprinde doua ore dupa orele de curs.

 

Cele 3 grupe de la clasele I- IV au cuprin in program toate materiile sub forma interactiva iar cele doua grupe formate din elevii claselor V - VII urmeaza o ora de limba si literatura romana, o ora de matematica si activitiati educationale si recreative.

 

Dupa terminarea orelor de curs timp de o ora servesc o masa calda si se recreeaza pentru a da un randament cat mai bun in cadrul programului.

 

Alte activitati recreative si interculturale desfasurate cu diferite ocazii:
- ziua internationala a drepturilor omului
- serbare de craciun - toti elevii din proiect au fost rasplatiti cu cadouri
- cinstirea marelui poet national Mihai Eminescu
- Vizita reporterilor PRO TV si difuzarea lui in cadrul stirilor
- Activitate cu ocazia zilei "Dezrobirii romilor"
- Cu ocazia zilei de 1-8 martie s-au confectiona martiosoare pentru mamicile si doamnele instructructor educational din cadrul proiectului
- Excursia tematica "In pas cu natura" organizata la gradina zoo din Targu Mures care a inclus si servirea mesei
- Vizite la biblioteca cu vizionari de filme educative si tematice si lecturare de carti specifice varstei lor
- Serbarea zilei copilului cu un concurs de desene pe asfalt si concurs de biciclete cu ajutorul si sprijinul politiei rutiere. In cadrul acestei activitati au fost invitati firma de entertaiment pentru copii care au asigurat buna dispozitie a copiilor prin diferite jocuri. La finalul activitatilor toti copii din proiect au primit cate un cadou cu dulciuri.


S-au facut vizite in comunitate pentru constientizarea importantei implementarii si continuarii programelor de acest tip in beneficiul atat a parintilor cat si a copiilor.
S-au desfasurat intalniri periodice cu parintii copiilor cuprinsi in proiect si cu echipa de management a proiectului.
De doua ori pe saptamana psihologul a desfasurat activitati caracteristice cu elevii.